Sider

onsdag 11. mai 2011

Award til meg!

Denne flotte utmerkelsen fikk jeg fra kvinnen bak Ordentlige bleier. Tusen takk Vera <3


Og denne skal jeg sende videre til 7 (jeg har valgt en ekstra) bloggere men først må jeg svare på 7 spørsmål:


1.Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?

Hmmm... jeg har to bøker for hånden, og i begge er siden atten blank...


2.Hva var det siste du så på tv?

Mr Bean (tegnefilm)


3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Nrk Super og veslingen som spiller bilspill på sin egen data.


4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Spiste frokost på verandaen for en time siden.


5.Hva har du på deg nå?

Pysj :)


6.Hva var den siste filmen du så?

A Beautiful Mind


7.Skulle du overveie å flytte til utlandet?

Eh... jeg bor i utlandet :))


Så vil jeg sende denne award videre til:

Marianne

Maurie

Gunnhild

Maria

Skrek & Gru

Lundeklær

Anne

Sylvia



Stikk innom disse fine bloggene og se selv!



1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails