Sider

tirsdag 17. juli 2012

Min gamle Brother

Her er min gamle Brother symaskin, eller likt min gamle, da jeg har for lengst gitt bort min, og dette er noen bilder jeg fant på nettet. Det var den nest billigste maskin i butikken den dagen, den kunne sy fram og tilbake, og zigzak. Den var mekanisk, ikke smørefri og den ble tett av lo og gikk stadig ut av innstillinger... Etter tre år med konstant dårlige sømmer og mye misnøye, gikk den på service. Da viste det seg at maskinen hadde aldri blitt riktig skrudd sammen... Så etter profesjonel service fikk vi mange år med givende sying sammen. Mange barneklær, gardiner, duker, vesker og mye annet rart har blitt til ved hjelp av denne enkle symaskinen helt til jeg fikk øyne for Husqvarna Rose, men det er et annet eventyr :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails